Pytania i Odpowiedzi

  1. Kiedy zostanie wysłany kupiony przeze mnie towar?

Zakupiony towar wysyłamy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu zaksięgowania wpłaty. Dokładny termin wysyłki można uzyskać po konsultacji z naszymi przedstawicielami.

  1. Co oznacza „szybka wysyłka”?

Szybka wysyłka oznacza, iż każde zamówienie złożone i opłacone do godziny 11:00 w dniu roboczym zostanie wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej tego samego dnia.

  1. Czy zakupiony towar mogę odebrać osobiście?

Tak, zakupiony towar można osobiście odebrać w naszym magazynie, po uprzednim kontakcie telefonicznym bądź mailowym

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić szybkim przelewem online za pośrednictwem PayU lub przelewem tradycyjnym. Towar można również zamówić za pobraniem i zapłacić gotówką kurierowi. W przypadku odbioru osobistego można również zapłacić gotówką w siedzibie firmy.

  1. Jak można się z nami skontaktować?

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów 577-880-855, 661-873-950 oraz mailowo pod adresem handel@malaarchitektura.info.pl

  1. Jakie są koszty wysyłki?

W przypadku wszystkich produktów oznaczonych logo „darmowa wysyłka” koszt transportu jest gratis. Wyjątek stanowią produkty betonowe oraz wielkogabarytowe, takie jak kosze do segregacji lub donice.

  1. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia jesteście Państwo informowani drogą mailową. Informacje takie można również uzyskać telefonicznie.

  1. Jak mogę skonfigurować stojak na rowery Viking?

Stojak na rowery Viking jest produktem modułowym i posiada kilka wariantów, można go również łączyć w dowolnie długie sekcje.  W przypadku opcji na 3 stanowiska należy dodać do koszyka moduł podstawowy, 2 podpory oraz w zależności od sposobu montażu do podłoża 2 stopy lub 2 kotwy. Gdy chcecie Państwo zamówić stojak o 6 stanowiskach, wówczas należy dodać do koszyka 2 moduły podstawowe, 2 podpory, 1 łącznik oraz w zależności od sposobu montażu 3 stopy lub 3 kotwy.

  1. Jak mogę dodać produkty do koszyka?

Na stronie danej kategorii wystarczy przy interesującym nas produkcie kliknąć w przycisk „wybierz opcje”. Wówczas zostaniemy przeniesieni na stronę produktu i tam możemy dokonać wyboru koloru lub innych wariantów poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku. Później produkt dodajemy do koszyka klikając na przycisk „Dodaj do koszyka”. O ilości produktów w koszyku informuje liczba w czerwonym kółku nad zakładką „Koszyk” w prawym górnym rogu ekranu.

  1. Co oznacza symbol WPC przy niektórych produktach?

Wszystkie produkty oznaczone symbolem WPC mają zastąpione tradycyjne elementy drewniane materiałem kompozytowym. Jest on bardziej odporny na warunki atmosferyczne od drewna świerkowego, nie odbarwia się tak łatwo pod wypływem promieni słonecznych, jest również wodoodporny.

  1. Jak zabezpieczacie produkty przed warunkami atmosferycznymi?

Wszystkie elementy stalowe bądź żeliwne są malowane proszkowo, część elementów jest wcześniej również ocynkowana.  Elementy drewniane zabezpieczamy przed warunkami atmosferycznymi za pomocą specjalistycznych produktów.

  1. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało wysłane wówczas wystarczy skontaktować się z nami mailowo i poinformować nas o tym. Gdy zamówienie zostało już opłacone wówczas zwracamy pieniądze na podany numer konta w ciągu….. lub poprzez PayU

W przypadku gdy zamówienie zostało już wysłane przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu  (według regulaminu sklepu – do uzupełnienia)

  1. Czy sklep posiada regulamin?

Tak, sklep posiada pełen regulamin, dostępny pod linkiem

  1. Czy moje dane podawane podczas rejestracji oraz płatności są bezpieczne?

Tak, w naszym sklepie używamy wszystkich wymaganych zabezpieczeń, natomiast dane podczas płatności bezpieczeństwo jest zapewniane poprzez PayU